مـعبر مجازی جــنـــگ نــرم
یا مهدی ادرکنی

تقدیم به ساحت مقدس: عمه ی بزرگوار امام عصر(عج) ، ویران کننده کاخ ستم جباران ، بنت الحسین(ع) ، مظلومه ی شهیده ، باب الحوائج ، حضرت رقیه(ع)
منوي اصلي
مطالب پيشين
وصيت شهدا
وصيت شهدا
لينک دوستان
پيوندهاي روزانه
نويسندگان

آرشيو مطالب
لوگوي دوستان
ابزار و قالب وبلاگ
کاربردي
ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 35
بازدید دیروز : 9
بازدید هفته : 35
بازدید ماه : 49
بازدید کل : 959
تعداد مطالب : 135
تعداد نظرات : 18
تعداد آنلاین : 1

دعای فرج مهدویت امام زمان (عج) انقلاب اسلامی

دریافت کد
پخش زنده حرم
ابر برچسب ها
امام (12) , (عج) (8) , زمان (6) , ظهور (6) , منجی (6) , موعود (6) , مهدی (6) , شعر (6) , خدا (6) , ولایت (4) , آقا (4) , عصر (4) , حضرت (4) , جمعه (4) , شیطان (4) ,


 

دانلود فایل صوتی

 

بسم‌اللَّه‌الرّحمن‌الرّحیم‌
السّلام علیکم و رحمةاللَّه. الحمدللَّه ربّ‌العالمین، الحمدللَّه الّذی خلق السّماوات و الارض و جعل الظّلمات و النّور ثمّ الّذین کفروا و ربّهم یعدلون. نحمده و نسبّحه و نتوب الیه و نصلّی و نسلّم علی حبیبه و نجیبه و خیرته فی خلقه سیّدنا و نبیّنا ابی‌القاسم المصطفی محمّد و علی ءاله الاطیبین الاطهرین المنتجبین الهداة المهدیّین المعصومین سیّما بقیّةاللَّه فی الارضین.
تبریک عرض میکنم [این‌] عید سعید را به همه‌ی شما برادران و خواهران و به ملّت عزیز ایران و به مسلمانان سراسر جهان. و شما نمازگزاران و خودم را توصیه میکنم به رعایت تقوای الهی، پرهیزکاری، مراقبت از نفس و دوری از گناه.
ماه رمضان امسال به معنای واقعی کلمه، یک ماه مبارک بود؛ برکات الهی بر این ملّت فروبارید و نشانه‌های آن در روزه‌داریِ روزهای بلند و گرم، در محافل قرآنیِ گسترده‌ی در همه جای کشور، در مجالس عظیم دعا و توسّل - که هزاران جوان و پیر و مرد و زن، دست تضرّع و دعا بلند میکردند، با خدای خود مخلصانه و خاشعانه سخن میگفتند - در انفاقها، در افطاری‌های گسترده‌ای که خوشبختانه چند سالی است رواج پیدا کرده است در مساجد، در معابر، در خیابانها، و بالاخره در راه‌پیمایی عظیم روز قدس [دیده شد]؛ اینها نشانه‌های رحمت الهی است؛ مردم روزهداری که شب قبل را به‌مناسبت احیاء بیست‌وسوّم ماه مبارک رمضان و شب قدر تا صبح بیداری کشیده بودند، در روز گرم تابستان، با زبان روزه در این راه‌پیمایی عظیم شرکت کردند. اینها است راه درست شناخت ملّت ایرن؛ این ملّت ایران است. این ملّت ایران است که ماه رمضان در محراب عبادتْ آن‌جور، و در صحنه‌ی مقابله و مبارزه‌ی با استکبارْ این‌جور، خود را عرضه میکند و نشان میدهد. ملّت ما را از زبان مغرضِ دیگران نباید شناخت؛ ملّت ما را از خودش، از شعارش، از حرکتش، از این جلوه‌های عظیم باید شناخت؛ این است ملّت ایران. آنچه دشمن با فضاسازی سعی میکند از ملّت ایران نشان بدهد و بعضی کج‌فهم‌ها هم متأسّفانه همان را تکرار میکنند، انحراف و غلط است. ملّت ایران همان ملّتی است که ابعاد و اجزاء گوناگون خود را در این ماه رمضان نشان داد. ان‌شاءاللَّه امروز، همه‌تان کارنامه‌ی قبولی میگیرید؛ امروز ان‌شاءاللَّه به‌مناسبت عید، ملّت ایران کارنامه‌ی قبولی این عبادات را از منبع لطف و رحمتِ پروردگار خواهد گرفت؛ ان‌شاءاللَّه بعضی از شما علاوه‌ی بر کارنامه‌ی قبولی، جایزه هم میگیرید، درجه هم میگیرید، اعتلای معنوی و روحی هم پیدا میکنید. شعارهای ملّت ایران، نشان داد که جهت‌گیری‌ها چیست؛ در روز قدس، شعار مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا، فضای کشور را تکان داد؛ مخصوص تهران و شهرهای بزرگ هم نبود؛ همه‌ی کشور در زیر چتر این حرکت عظیم قرار گرفت.
پروردگارا ! از ملّت ایران، به رحمت و لطف خود قبول بفرما؛ پروردگارا ! توفیقات خود، رحمت خود و الطاف بی‌پایان خود را بر این ملّت فرو ببار؛ پروردگارا ! شهدای عزیز ما را، امام بزرگوار را، همه‌ی کسانی که ملّت را در این راه کمک کردند و یاری کردند را ، مشمول رحمت و مغفرت خود قرار بده.

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

رهبر انقلاب در خطبه‌ی دوم نماز عید فطر چند نکته‌ی مهم درباره‌ی مسأله‌ی مذاکرات اخیر هسته‌ای بیان کردند.
نکته‌ی اول تشکر از دست‌اندرکاران این مذاکرات طولانی و نفس‌گیر است/ چه این متنی که تهیه شده است در مجاری قانونی خود تصویب بشود یا نشود، اجر آنها محفوظ است.
برای تصویب این متن (جمع‌بندی مذاکرات) یک مسیر قانونی پیش‌بینی شده‌ای وجود دارد که باید این مسیر را طی کند/ انتظار ما این است که دست‌اندرکاران با دقت، مصالح کشور و ملی را در نظر بگیرند و آن‌چه را که تحویل ملت خواهند داد بتوانند آن را با گردن افراشته در برابر خدای متعال هم ارائه بدهند.
چه این متن تصویب بشود یا نشود به حول و قوه‌ی الهی اجازه‌ی هیچ‌گونه سوءاستفاده‌ای از آن داده نخواهد شد/ اجازه‌ی خدشه در اصول اساسی نظام اسلامی به کسی داده نمی‌شود/ قابلیت‌های دفاعی و حریم امنیت کشور به فضل الهی حفظ خواهد شد.
جمهوری اسلامی در زمینه‌ی قابلیت‌های دفاعی و حریم امنیت کشور، آن هم در این فضای تهدیدی که دشمن‌ها برایش به وجود می‌آورند، هرگز تسلیم زیاده‌خواهی نخواهد شد.
با این مذاکرات و با متنی که تهیه شده، در هر صورت سیاست ما در مقابل دولت مستکبر آمریکا هیچ تغییری نخواهد کرد/ سیاست‌های آمریکا در منطقه با سیاست‌های جمهوری اسلامی ۱۸۰ درجه اختلاف دارد.
رهبر انقلاب با جمله‌ی زیر سخنان خود را در خطبه‌های نماز عید فطر به پایان رساندند:
این آقا (رئیس‌جمهور آمریکا) گفته است می‌تواند ارتش ایران را نابود کند/ قدیمی‌های ما این‌جور حرف‌ها را لاف در غریبی می‌گفتند/ اگر می‌خواهند درست بفهمند، اگر می‌خواهند از تجربه‌های خود درست استفاده بکنند، بدانند اگر جنگی این‌جا اتفاق بیفتد آن کسی که سرشکسته از جنگ خارج خواهد شد آمریکای متجاوز و جنایتکار است.



برچسب ها :


ارسال شده در شنبه 27 تير 1394برچسب:, ساعت 10:39 توسط افسر جـنــگ نـــرم




برچسب ها :


ارسال شده در شنبه 27 تير 1394برچسب:, ساعت 10:38 توسط افسر جـنــگ نـــرم




برچسب ها :


ارسال شده در شنبه 27 تير 1394برچسب:, ساعت 10:35 توسط افسر جـنــگ نـــرم


همه خوشحال آمدن عیدند اما مردم یمن ناراحت از پایان آتش بس موقت



برچسب ها :


ارسال شده در شنبه 27 تير 1394برچسب:, ساعت 10:33 توسط افسر جـنــگ نـــرم


 

رهبر معظم انقلاب: اگر جنگی رخ دهد آمریکا سرشکسته خارج خواهد شد.



برچسب ها :