مـعبر مجازی جــنـــگ نــرم
یا مهدی ادرکنی

تقدیم به ساحت مقدس: عمه ی بزرگوار امام عصر(عج) ، ویران کننده کاخ ستم جباران ، بنت الحسین(ع) ، مظلومه ی شهیده ، باب الحوائج ، حضرت رقیه(ع)
منوي اصلي
مطالب پيشين
وصيت شهدا
وصيت شهدا
لينک دوستان
پيوندهاي روزانه
نويسندگان

آرشيو مطالب
لوگوي دوستان
ابزار و قالب وبلاگ
کاربردي
ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 27
بازدید دیروز : 9
بازدید هفته : 27
بازدید ماه : 41
بازدید کل : 951
تعداد مطالب : 135
تعداد نظرات : 18
تعداد آنلاین : 1

دعای فرج مهدویت امام زمان (عج) انقلاب اسلامی

دریافت کد
پخش زنده حرم
ابر برچسب ها
امام (12) , (عج) (8) , زمان (6) , ظهور (6) , منجی (6) , موعود (6) , مهدی (6) , شعر (6) , خدا (6) , ولایت (4) , آقا (4) , عصر (4) , حضرت (4) , جمعه (4) , شیطان (4) ,
ارسال شده در یک شنبه 23 خرداد 1395برچسب:, ساعت 14:45 توسط افسر جـنــگ نـــرم


ماه رمضان آمد و دلدار نیامد

آن مونس جان محرم اسرار نیامد

هر مرغ چمن آمده در باغ ولیکن

آن بلبل خوش نغمه به گلزار نیامد

در بستر مرگ است مریض غم هجران

آن شافی هر درد دل آزار نیامد

یوسف سر بازار بُود چشم به راهش

آن یوسف گل‌چهره به بازار نیامد

هر قافله را هست یکی قافله سالار

این قافله را قافله سالار نیامد

آن مظهر نور از شجر طور نتابید

وآن ماه فروزان به شب تار نیامد

در کار بشر صد گره افتاد خدایا

دستی که گشاید گره از کار نیامد...

 

 

 



برچسب ها :


ارسال شده در جمعه 21 خرداد 1395برچسب:, ساعت 8:40 توسط افسر جـنــگ نـــرم


 

چند دقیقه قبل از اذان مغرب، داشت با عجله از خانه خارج می‌شد.
پرسیدم: «حسین! کجا می‌روی با این عجله؟»
همان‌طور که فاصله می‌گرفت، گفت: «با یک‌نفر قرار ملاقات دارم.»
و رفت.
از برادرش پرسیدم:« کجا می‌رفت با این عجله؟»
خندید و گفت: «می‌رفت مسجد جامع تا نمازش را اوّل وقت بخواند.»

شهید «غلا‌م‌حسین خزاعی» به نقل از ماهنامه امتداد شماره 82 / ص42



برچسب ها :


ارسال شده در جمعه 21 خرداد 1395برچسب:, ساعت 8:37 توسط افسر جـنــگ نـــرم




برچسب ها :


ارسال شده در جمعه 21 خرداد 1395برچسب:, ساعت 8:33 توسط افسر جـنــگ نـــرم


روزه هجر تو از پای بینداخت مرا
کی شود با رطب وصل تو افطار کنم



برچسب ها :


ارسال شده در جمعه 21 خرداد 1395برچسب:, ساعت 8:26 توسط افسر جـنــگ نـــرم




برچسب ها :




حاج منصور ارضی:خیلی دلم گرفته… -مناجات شنیدنی شب سوم رمضان۹۵

 

در سینه مانده آهم، خیلی دلم گرفته
خسته از اشتباهم، خیلی دلم گرفته
بر نفس خود اسیرم، از شرم سر به زیرم
از بس که رو سیاهم خیلی دلم گرفته
خیلی مرا صدا کرد، آخر خودش حیا کرد
شرمنده از الٰهم، خیلی دلم گرفته
در بندگی ضعیفم، شیطان شده حریفم
 گمراه بین راهم، خیلی دلم گرفته
نامحرمان به لبخند، اشک مرا گرفتند
خشکیده شد نگاهم، خیلی دلم گرفته
وقتی اطاعتم رفت، دوران عزتم رفت
درمانده قعر چاهم، خیلی دلم گرفته
شاه نجف امیدم، دیشب به خواب دیدم
ایوان طلای شاهم، خیلی دلم گرفته
تشنه شدم دوباره، دلتنگ و بی قرارِ
ارباب و قتلگاهم، خیلی دلم گرفته
یک سو سه ساله افتاد، خواهر به ناله افتاد
برخیز ای پناهم خیلی دلم گرفته
بعد از علیِ اکبر، بعد از تو ای برادر
در بند یک سپاهم، خیلی دلم گرفته
من می‌روم اسیری، جای کفن حصیری

شاید شود فراهم، خیلی دلم گرفته

 

..::: دانلود :::..



برچسب ها :


ارسال شده در جمعه 21 خرداد 1395برچسب:, ساعت 8:7 توسط افسر جـنــگ نـــرم


 

کسی که معاش ندارد ؛ معاد هم ندارد // ربا جنگ با خدا



برچسب ها :


ارسال شده در جمعه 21 خرداد 1395برچسب:, ساعت 8:5 توسط افسر جـنــگ نـــرم


 

امیرمؤمنان حضرت علی ـ علیه السّلام ـ فرمود:

هر مرد و زن باایمانی که از روی مهربانی دست خود را روی سر یتیمی

بکشد خدای متعال به عدد هر مویی که دست خود را روی آن می گذارد

یک ثواب برای او می نویسد.

ثواب الاعمال، صفحه 237
.
.
.
.
.
محبت به علی (علیه‏السلام )

خوارزمی در مناقب نقل کرده که رسول خدا صلی‏ الله‏ علیه‏ و‏ آله فرمود:

دوستی علی حسنه و ثوابی است که با آن هیچ سَیّئه و گناهی

به بنده ضرر نمی‏رساند

و بُغض و دشمنی آن حضرت گناهی است

که با وجود آن هیچ حسنه و ثوابی و نفع به آن شخص نمی‏رساند.



برچسب ها :


ارسال شده در جمعه 21 خرداد 1395برچسب:, ساعت 8:4 توسط افسر جـنــگ نـــرم




برچسب ها :


ارسال شده در پنج شنبه 20 خرداد 1395برچسب:, ساعت 10:27 توسط افسر جـنــگ نـــرم


پس کی این جمهوری اسلامی می خواد به وعده خودش عمل کنه؟ پس کی می خوان آب و برق رو مجانی کنن؟ مگه ندیدن مردم چقدر برای آب و برق مجانی خون دادن و زجر کشیدن؟ مگه ندیدن مردم برای آب و برق مجانی چطور به استقبال امام اومدن تا امام آب و برق رو برای مردم مجانی کنن؟ اصلاً مردم برای آب و برق مجانی انقلاب کردن و گرنه داشتن زندگیشون رو می کردن.

بله متن بالا رو درست خوندین و اشتباهی در کار نبوده. این متن درست حرف افرادی هست که می خوان به نحوی انقلاب مردم رو ربط بدن به مادی بودن اون نه به معنوی بودن انقلاب. در واقع جوری دارن وانمود می کنند که انگار کسی نداند، فکر میکنند مردم برای آب و برق مجانی این همه خون دادن و این همه زجر رو تحمل کردن. اما حقیقت آب و برق مجانی اصلاً چه بوده؟

اگر کل کلیپ ها و سخنرانی ها و متن روزنامه های 12 بهمن سال 57 را هزاران بار بخوانید اصلاً به چنین جمله ای از امام خمینی (ره) برخورد نخواهید کرد که امام فرموده باشند آب و برق مجانی می شود. خیلی ها مدام می گویند چرا صدا و سیما فیلم کامل این سخنرانی امام در بهشت زهرا (س) رو پخش نمی کند. خب اگر واقعاً همچین موضوعی بوده آیا به نظر شما صدا و سیمای وقت که تحت کنترل رژیم شاه بود می توانست به نفع امام این تیکه از سخنرانی را حذف کند؟ و هیچ اثری از آن باقی نماند؟

 

ولی وقتی به بررسی این موضوع در سال 57 می پردازیم متوجه می شویم که اصل وعده آب و برق مجانی را سخنگوی دولت موقت آقای عباس امیر انتظام  مطرح کرده است، آن هم برای اقشار کم درآمد و گواه این مدعا روزنامه 8 اسفند ماه 57 کیهان می باشد. لابد می خواهید بگویید در آن زمان هم شریعتمداری مسئول کیهان بوده!!!

اما صدایی از امام خمینی (ره) موجود است که ایشان می فرمایند : سرتاسر ایران براى ضـعـفـا مـسـکن می سازیم، همین دارایى شاه سابق و خواهر و برادرش براى یک مملکت، براى آباد کردن یک مملکت کافى است. ما عمل مى کنیم، حرف نمى زنیم. تمام کمیته هایى که در تـمـام اطـراف ایـران هـسـت مـوظـفـند که آنچه به دست آمد از مخازن ایران، هر چه که اینها بـردنـد و مـخـفى کردند و اتباع آنها بردند و مخفى کردند، آنها را که به دست آمده است، بـه بـانـکـى کـه شـمـاره اش را بـعـد تـعـیـیـن مـى کـنـم تـحویل بدهند که براى کارگرها، براى مستضعفین، براى بینوایان، هم خانه بسازند، هـم زنـدگـى آنـها را مرفه کنند. ما علاوه بر اینکه زندگى مادى شما را مى خواهیم مرفه بـشـود، زندگى معنوى شما را هم مى خواهیم مرفه باشد. شما به معنویات احتیاج دارید، مـعـنویات ما را بردند اینها. دلخوش نباشید که مسکن فقط بسازیم، آب و برق را مجانی می‎کنیم برای طبقه مستمند، اتوبوس را مجانی میکنیم برای طبقه مستمند، دلخوش به این مقدار نباشید. معنویات شما را، روحیات شما را عظمت می‎دهیم.

 

این صدای امام خمینی (ره) در تاریخ 8 اسفند در مدرسه فیضیه بیان شده است، نه 12 بهمن در بهشت زهرا(س) و در خصوص کمک به مستضعفین و طبقه مستمند امام به وعده خودشان عمل کردند و حساب 100 امام یا کمیته امداد امام یا جهاد سازندگی و ... از این دست اقداماتی بود که نشان می دهد امام خمینی (ره) به وعده خود عمل کردند و هیچ کس نمی تواند آنرا کتمان کند.

اما در خصوص وعده مجانی آب و برق بیاییم یکبار دیگر صحبت های امام را بادقت بخوانیم : دلخوش نباشید که مسکن فقط بسازیم (ویرگول) آب و برق را مجانی میکنیم برای طبقه مستمند (ویرگول)  اتوبوس را مجانی می‎کنیم برای طبقه مستمند (ویرگول)  دلخوش به این مقدار نباشید (مکث کوتاه) معنویات شما را (ویرگول) روحیات شما را عظمت میدهیم.

درواقع امام خمینی (ره) به نوعی در واکنش به صحبت های سخنگوی دولت موقت تأکید کرده اند که به مادیات دلخوش نباشید بلکه به معنویاتی که از دست داده ایم توجه داشته باشید و از یاد نبرید برای چه انقلاب کرده اید گواه این تفسیر از صحبت های امام، برکنار کردن رئیس بنیاد مسکن زمانی که گفته بود ما به همه محرومین زمین میدهیم، است. امام گفت چرا وعدهای میدهید که نمی‎توانید عمل کنید، چرا برای یک عده طمع ایجاد می‎کنید؟

 

 



برچسب ها :


ارسال شده در پنج شنبه 20 خرداد 1395برچسب:, ساعت 10:21 توسط افسر جـنــگ نـــرم


با انتخاب آیت الله جنتی به سمت رئیس مجلس خبرگان رهبری دهان خیلی ها که میگفتن مردم به لیست امید و به لیست BBC و چرت و پرتای اونا رأی دادن و بسته شد و به خوبی نشون داده شد که انتخابات دموکراتیک یعنی چی و تهران همه ایران نیست.

اما با انتخاب عمار انقلاب که خار چشم انگلیس و دشمنای نظامه باز هم بازار تخریب چهره ایشون در دستور کار روباه پیر قرار خواهد گرفت.

  لیست رهبران و افراد مشهور دنیا رو به همراه سنشون منتشر کردیم تا ببینیم اختلاف سنی آقای جنتی با بقیه چقدره و چه کسانی از ایشون بزرگترند و چه کسانی کوچیکتر.

دیگه قضاوت با خود شما که الان در حال حاضر باید برای ملکه انگلیس جوک ساخت یا نه...



برچسب ها :


ارسال شده در پنج شنبه 20 خرداد 1395برچسب:, ساعت 10:4 توسط افسر جـنــگ نـــرم


چند وقت پیش کتاب داستان ازدواج چهارده معصوم (ع) از  سیدهادی میراشرفی رو می خوندم که بخش مربوط به ازدواج امام حسین (ع) با خانم رباب و عشق بازی های زیبای این بزرگواران نظر من رو به خودش جلب کرد. اوج عشق رباب به امام حسین (ع) آنقدر زیاد بود که هیچوقت این عشق و دوستداشتن و علاقه رو از امام محروم نمی کردند اما هیچوقت نتوانستند در مقابل عشق و علاقه ای که امام حسین (ع) به ایشان داشتند عشقی بالاتر بیارند.

امامی که از سوی بعضی ها به خشونت و ستیزه جویی متهم میشود در نهایت لطافت برای همسر و دخترش چنین شعری می سراید و ازاین بابت افتخار میکند:

لَعَمْرُک اِنِّنی لَاُحِبُّ دارا تَحُلُّ بها سکینةُ و الربابُ اُحبِّهما وَ اَبْدُلُ جُلَّ حالی وَ لَیْسَ لِلاَئمی فیها عِتابُ «به جان تو سوگند! من خانه‏ ای را دوست دارم که سکینه و رباب در آن باشند. آنها را دوست دارم و تمامی دارایی ‏ام را به پای آنها می‏ریزم و هیچ کس نباید در این باره مرا ملامت کند.»

شدت علاقه رباب به امام حسین (ع) تا حدی بود که بعد از واقعه عاشورا این بانوی بزرگوار  از فرط غصه و گریه، بیش از یک سال زنده نماند.

 

 

متأسفانه معضلی که این روزها زوج های ایرانی را تحت تأثیر خود قرار داده امتناع از عشق  ورزیدن به همدیگه هست. به عنوان نمونه چند روز پیش تو دانشگاه یکی از خانم های همکلاسی دوران کاردانی رو دیدم و با هم احوال پرسی کردیم. به واسطه آشنایی که با همسر ایشون داشتم خبر شوهرشون رو گرفتم. اما شروع کرد به گلایه از وضع زندگی با شوهرش. می گفت حتی محبت هم از من دریغ می کنه. حتی میخوام برم خونه مادرم میگه حق نداری پاتو اونجا بزاری و ....

به اون خانم گفتم اجازه هست تو زندگیتون دخالت کنم و مشکل رو حل کنم؟ گفت با اخلاقی از شوهرم میشناسم بعید میدونم شدنی باشه. گفتم شما کاری که من میگم انجام بدین. همین الآن یک پیامک به ایشون بزنید و بگین سلام عزیزم خسته نباشی شوهر خوبم. اگه اجازه میدی امروز یه سر به مادرم بزنم.

همکلاسی سابقم ناراحت شد و گفت : من به اون همچین حرفی بزنم؟ عمراً. گفتم دیدی عیب از شماست. شما که محبت رو از همسرت دریغ می کنی توقع داری بهت محبت کنه و باهات کنار بیاد؟ شما این پیامک رو بفرست تا متوجه بشی منظورم چی هست. ایشون پیامک رو فرستاد. چند لحظه بعد شوهرش جواب پیامکش رو داد.

متن پیامک شوهرش : سلام عزیزم. ممنون خانم خوبم. اجازه منم دست شماست اما بزار از سر کار برگشتم خودم می برمت.

بهش گفتم یعنی یه محبت کوچیک اینقدر سخت بود؟ لبخند زد و گفت حق باشما بود.

پ,ن1 : خانم ها و آقایون یادتون نره اگه شما به همسرتون محبت نکنین، هستند کسایی که جای شما محبت کنن. از من گفتن بود.



برچسب ها :


ارسال شده در پنج شنبه 20 خرداد 1395برچسب:, ساعت 9:56 توسط افسر جـنــگ نـــرم


دیدین تا ماه رمضان میشه یه عده غم دنیا رو سرشون خراب میشه که وای ما نمیتونیم روزه بگیریم، ما توانش رو نداریم و ازین دست از حرف ها.

قبول، باشه شما اگه نمیتونی بگیری نگیر گناهش هم پای خودت، اما حق نداری با روزه نگرفتنت روزه دیگران رو هم مشکل دار کنی.

حداقل اگر باطنی نمی تونی روزه بگیری، ظاهری روزه بگیر و با رفتار و کردارت و پوششت موجب باطل شدن روزه دیگران نشو تا اینجوری گناه اون رو به گردن تو ننویسند.

خواهر خوبم ماه رمضان یک ماهه، قبول دارم هوا گرمه اما گرم تر و داغتر از جهنم که نیست. پس به حرمت این ماه سی روز حجابت رو رعایت کن.

کلام خداآنها باید روز قیامت بار گناهان خود را بطور کامل بر دوش کشند، و هم سهمی از گناهان کسانی را که بخاطر جهل گمراهشان ساختند، بدانید آنها بار سنگین بدی بر دوش می‏کشند. نحل - مبارکه 25



برچسب ها :


ارسال شده در پنج شنبه 20 خرداد 1395برچسب:, ساعت 9:55 توسط افسر جـنــگ نـــرم


 

مسئله‌ی اشتغال، که وابسته‌ی به همین مسئله‌ی تولید داخلی و مانند اینها است، خیلی مهم است. همین‌طور مدام همه‌ی ما میگوییم؛ دولتی میگوید، مجلسی میگوید، اقتصاددانِ آزادِ روزنامه‌ای میگوید، که فلان‌درصد از کارخانه‌ها تعطیلند یا مثلاً کمتر از نصف ظرفیّت کار میکنند. خب بالاخره چه میشود؟ بالاخره باید اینها راه بیفتد، باید کار بکند؛ اگر کار کرد، اشتغال به وجود خواهد آمد. این خجلت و شرمندگی نظام از بیکاری جوان، از خجلت خود آن جوان در داخل خانه بیشتر است؛ این را شما بدانید. بنده خودم وقتی‌که به فکر این جوان بیکار می‌افتم [شرمنده میشوم‌].

بیانات در دیدار رئیس و نمایندگان مجلس شورای اسلامی
به مناسبت آغاز به کار دهمین دوره‌ی مجلس شورای اسلامی



برچسب ها :


ارسال شده در پنج شنبه 20 خرداد 1395برچسب:, ساعت 9:37 توسط افسر جـنــگ نـــرم


در یکی از ملاقات های عمومی آقا، جمعیت فشرده‌ای توی حسینیه نِشسته بودن و به صحبتای ایشون گوش می‌دادن. من جلوی جمعیت، بین آقا و صف اوّل وایساده بودم.

 

در یکی از ملاقات های عمومی آقا، جمعیت فشرده‌ای توی حسینیه نِشسته بودن و به صحبتای ایشون گوش می‌دادن. من جلوی جمعیت، بین آقا و صف اوّل وایساده بودم.

اون روز، بین سخن‌رانی حضرت آقا، بارها نگاهم به پیرمرد لاغراندامی افتاد که شب‌کلاه سبزی به سر داشت و شال سبزی هم به کمرش.

تا سخن‌رانی آقا تموم شد، بلند شد و خیز برداشت طرف من و بلند گفت: «میخوام دست آقا رو ببوسم» امان نداد و خواست به سمت آقا برود که راه اون رو بستم. عصبی شد و تند گفت: «اوهووووی....چیه؟! می‌خوام آقا رو از نزدیک زیارت کنم. مثل این‌که ما از یه جد هستیم» صورت پیرمرد، انگار دریا، پرتلاطم و طوفانی می‌زد. کم‌کم، داشت از کوره در می‌رفت که شنیدم آقا گفتن: «اشکال نداره، بذار سید تشریف بیاره جلو» نفهمیدم تو اون جمعیت آقا چطور متوجه پیرمرد شد. خودم رو کنار کِشیدم. پیرمرد نگاهی به من انداخت و بعد، انگار که پشت حریف قَدَری رو به خاک رسونده باشه، با عجله، راه افتاد به سمت آقا.

پشت سرش با فاصله کمی حرکت کردم. هنوز دو سه قدم برنداشته بود که پاش به پشت گلیم حسینیه گیر کرد و زمین خورد.

اومدم از زمین بلندش کنم که برگشت و جلوی آقا و جمعیت محکم کوبید توی گوشم و گفت: «به من پشت پا می زنی؟» سیلی‌اش، انگار برق 220 ولت خشکم کرد.

توی شوک بودم که آقا رو رو به روی خودم دیدم. به خودم که اومدم، آقا دست گذاشت پشت سرم و جای سیلی پیرمرد رو روی صورتم بوسید و گفت: «سوءتفاهم شده. به خاطر جدّش، فاطمه زهرا، ببخش!» درد سیلی همون‌موقع رفع شد.

بعد سال‌ها، هنوز جای بوسه گرم آقا رو روی صورتم حس می‌کنم.»

برگرفته از کتاب «حافظ هفت»



برچسب ها :




 

حمله به مدافعان غیرت دینی!!

تعدادی از رسانه های اصلاح طلب در روزهای اخیر با پخش اخباری با عنوان های: "فحاشی و عصبانیت دلواپسان از دیدار دستیار رئیس جمهور با تاجزاده و طرح صفحه اول روزنامه دولت برای استاد شجریان/ حمله گازانبری به دولت در روز نخست ماه رحمت"

با این عنوان ها سعی در عادی نشان دادن دیدار دستیار رئیس جمهور با تاج زاده و درخواست استفاده ی مجدد صدای شجریان را در رسانه ملی دارند. وهمچنین با بکار بردن عبارات و کلماتی سعی در القا کردن تحریف در وقایع تاریخی در ذهن مخاطب را دنبال می کنند!

جالب اینجاست که در پایان خبر این رسانه ی اصلاح طلب این حدیث از پیامبر نوشته شده:
پیامبر اکرم(ص) فرمود: «روزه سپر است، وقتی یکی از شما روزه است ناسزا نگوید، نادانی نکند و اگر کسی با او نزاع کرد یا به او ناسزا گفت بگوید من روزه‌ام [و در صدد جبران نباشد]».

حال باید پرسید ملاقات با تاجزاده که نقش آشکاری در فتنه 18 تیر وفتنه 88 دارد به چه معناست؟! همان کسی که در دادگاه فتنه 88 گفت: من به میر حسین موسوی خیانت نمی کنم. (اگر آنطور که شما به میرحسین خیانت نکردین، میرحسین و دوستانش به کشور خیانت نمی کردند فتنه ی 88 بوجود نمی آمد) ویا با حمایت از شجریان که خود را یک هنرمند سکولار معرفی میکند و در مصاحبه با شبکه های معاند نظام حضور پر رنگی به عمل می آورد چه چیزی را میخواهید نشان دهید؟
دلیل حمایت از کسی که در فتنه های علیه نظام نقش داشته چیست؟

دلیل اینکه امثال شما خود را در لباس دینداری پنهان میکنند چیست؟

چرا برای هر کار خود هرجای اسلام ویا هر حدیثی که ببینید در راستای اهدافتان تحریف میکنید؟ یکجا برای توجیح کارهای خود، اسلام را رحمانی معرفی میکنید، در جای دیگر هم برای توجیح غلط راهبرد وابسته کردن همه ی امور کشور به سیاست خارجه کربلا را درس مذاکره عنوان میکنید، در اینجا هم با آوردن حدیثی از پیامبر اقدام به مغلطه کردن میکنید.

حمایت این رسانه ها از این اشخاص و استفاده ابزاری از دین اسلام، یک بحث مستقل نظری ویک کنش فقهی نیست که با استدلال ها واستنادات فقهی و تاریخی به آن پاسخ دهیم فی المثال از سرانجام زبیر که پیامبر او را سیف الاسلام خطاب کرد بپرسیم و یا اینکه بیاییم با استدلال های فقهی به تحریف های آنان از دین اسلام پاسخ دهیم.

بار اول و اخر این رسانه ها نیست که از این گونه افرادحمایت و خود را در لباس انسان های با غیرت و دلسوز و دیندار پنهان میکنند،چنین رویکرد پردامنه‌ای در حقیقت یک عوام‌فریبی تمام‌عیار و موج‌سواری مبتنی بر موج‌سازی دشمن است.

خواسته همیشگی ما از طیف غالب و هادی جریان اصلاحات این بوده که چرا با مردم منافقانه رفتار می‌کنیدو نمی‌گوئید امام خمینی(ره) و اسلام نابی را که انقلاب اسلامی برای حاکمیت آن به وقوع پیوست، قبول ندارید و محل نزاع اصلی شما با جمهوری اسلامی همین جاست؟



برچسب ها :


ارسال شده در پنج شنبه 20 خرداد 1395برچسب:, ساعت 9:24 توسط افسر جـنــگ نـــرم




برچسب ها :


ارسال شده در دو شنبه 17 خرداد 1395برچسب:, ساعت 13:2 توسط افسر جـنــگ نـــرم


حوزه / همزمان با فرارسیدن ایام ماه مبارک رمضان و بهارقرآن، نرم افزار اندرویدی « سراج الواعظین » با موضوع هر روز یک منبر توسط جمعی از طلاب حوزه های علمیه تولید شد.
حجت الاسلام  سیدمحمدجواد میرحسینی ،متکفل این پروژه در گفت وگو با خبرگزاری«حوزه»، اظهارداشت: این نرم افزار با هدف ارتقای سطح آگاهی عمومی طلاب و ارائه مطالب دست اول و مختصر کاربردی از سوی جمعی از طلاب و دانشجویان ویژه تلفن همراه تولید شده است.

وی افزود: نرم افزار سراج الواعظین هر ماه ۳۰منبر آماده را تقدیم مبلغین و طلاب حوزه های علمیه می کند که در هر منبر یک موضوع روز و متناسب با مناسبت های ایرانی و اسلامی، یک مساله شرعی با توجه فتوای چند تن از مراجع بزرگوار، چند آیه قرآن مرتبط با موضوع جمع آوری و ارائه می گردد.

این پژوهش گر دینی ادامه داد: توجه به چند نکته در شرح موضوع، بیان چند روایت مرتبط با موضوع  و چند حکایت مرتبط همچنین در پایان هر منبر ذکر توسل به صورت فایل صوتی تقدیم مبلغین می شود.

حجت الاسلام میرحسینی با بیان اینکه این نرم افزار هر ماه به توجه به مناسبت های موجود به روز رسانی می گردد، اظهارداشت: این نرم افزار در حال حاضر به صورت اندروید و ویژه تلفن همراه می باشد که امید است در صورت حمایت با توجه به اهمیت موضوع و کاربردی بودن آن برای یک طلبه انقلابی تا میلاد امام حسن مجتبی(ع) نسخه ویندوزی آن تقدیم جامعه علمی حوزوی کشور شود.

این محقق و پژوهشگر حوزه علمیه قم ادامه داد: کار تولید این نرم افزار در بخش پژوهشی و برنامه نویسی به مدت سه ماه توسط شرکت نرم افزاری هوش افزار هزار و یک پارسیان به طول انجامیده است و معتقدیم اگر حمایت جدّی از این مجموعه علمی صورت گیرد،  تردیدی نیست شاهد ارائه آثار و خدمات ارزشمندی دیگری در حوزه دیجیتال باشیم.

وی تصریح کرد: کلیه مطالبی که در این نرم افزار ارائه شده است با نگاهی حوزوی و طلبگی بوده و بدون تردید آنچه ارائه می گردد متناسب با ایام می باشد.

دانلود نرم افزار سراج الواعظین



برچسب ها :


ارسال شده در دو شنبه 17 خرداد 1395برچسب:, ساعت 12:52 توسط افسر جـنــگ نـــرم


همیشه وقتی یک کار مهم را پیش‌رو داریم، برای فرارسیدن آن هم استرس داریم و هم لحظه‌شماری می‌کنیم اما وقتی در دل آن کار قرار می‌گیریم و گاه، بعد از تمام شدن زمان آن، افسوس می‌خوریم که چرا درست آماده نشده بودیم؟ یا چرا قدر آن ‌را ندانستیم؟

امیرالمومنین(ع) در حکمت ۲۸۵نهج‌البلاغه شریف می‌فرمایند: «آنان که وقتشان پایان یافته، خواستار مهلت‌اند و آنان که مهلت دارند، کوتاهی می‌ورزند». پس آنان که هنوز حسرت فرصت‌های از دست رفته را نخورده‌اند، به هوش باشند و چونان صیادی تیزبین و زبردست، اگر طالب موفقیت هستند لحظه لحظه فرصت‌های به‌دست آمده را صید کنند. آنچه همین امروز، همه با آن مواجهیم، از یکسو پایان فرصت طلایی ۲ماهه در تقویم بندگی ما یعنی ماه‌های رجب و شعبان است و همه در حیرتیم که چگونه این فرصت طلایی گذشت و از سوی دیگر هم مهمانی بزرگ و عزیز رمضان را پیش رو داریم. همین الان وقت آن است که از سستی و اهمال احتمالی گذشته پند بگیریم و فرصت ناب پیش رو را مغتنم بشماریم.

امیرالمؤمنین(ع) در خطبه ۸۶ نهج‌البلاغه می‌فرمایند: «هرکس از شما که اهل عمل است، باید عمل کند در روزگاری که مهلت دارد پیش از آنکه مرگ فرا رسد و در ایام فراغتش پیش از آنکه گرفتار شود و در ایام رهایی‌اش پیش از آنکه گلوگاه او [به‌وسیله مرگ] گرفته شود». وقتی امیرالمومنین(ع) تذکر خود برای اغتنام فرصت را با تلنگر یاد مرگ همراه می‌کنند، چه زیباست که این نکته را نصب‌العین خود قرار دهیم. واقعا شاید این رمضان، آخرین رمضانی باشد که در عمر خود درک می‌کنیم…

برای لحظه‌لحظه این ‌ماه پربرکت، می‌توانیم با الگو گرفتن از رفتار حضرات معصومین(ع) برنامه‌ریزی کنیم. به کم، اکتفا نکنیم که اگر قرار است برای نفس کشیدن در این ماه، برایمان حسنه بنویسند، بعدا افسوس نخوریم که نصیب ما از این ماه، فقط همین شد…

چه زیبا و پسندیده خواهد بود اگر برای دائم‌الوضو بودن، همراه داشتن قرآن، نگاه کردن به قرآن، خواندن و تدبر در قرآن، تصمیم به ترک گناهان کوچک و بزرگ، تمرین محبت و مهربانی با مردم، دستگیری از نیازمندان، انجام صحیح مسئولیت‌‌های فردی، خانوادگی، اجتماعی، اداری و…؛ و اصلا تمرین همه آنچه خدا از ما می‌پسندد، برنامه داشته باشیم. همه و همه را از این منظر که تا فرصت هست و قبل از آمدن مرگ، تمرین کنیم و خدایی شویم. اگر قدر فرصت را ندانیم، خیلی‌خیلی زود باید بگوییم: صد حیف که آن رفت…

حجت‌الاسلام دکتر مرتضی جعفرپور



برچسب ها :


ارسال شده در دو شنبه 17 خرداد 1395برچسب:, ساعت 12:49 توسط افسر جـنــگ نـــرم




برچسب ها :


ارسال شده در دو شنبه 17 خرداد 1395برچسب:, ساعت 12:42 توسط افسر جـنــگ نـــرم




برچسب ها :




پس از گذشت نزدیک به 5 سال از آغاز بحران سوریه، امروز این کشور به عنوان بزرگترین جذب کننده تروریسم در جهان شناخته می‌شود. از سال 2012 تاکنون نزدیک به 60 هزار تروریست از 55 کشور جهان در قالب گروه‌های مختلف در سوریه فعالیت می‌کنند که این تعداد هر روز رو به افزایش است.

 
مهمترین گروه‌های تروریستی مسلحی که با حمایت‌های گسترده کشورهایی همچون عربستان، قطر، امارات، ترکیه و برخی کشورهای غربی و در رأس آنها فرانسه و آمریکا و همچنین رژیم اشغالگر قدس به ارتکاب جنایت علیه ملت سوریه مشغول هستند، چه گروه‌هایی هستند؟
 

جهت مطالعه بیشتر به ادامه مطلب مراجعه کنید.



برچسب ها :

ارسال شده در دو شنبه 17 خرداد 1395برچسب:, ساعت 12:19 توسط افسر جـنــگ نـــرم


ابوعزرائیل،از فرماندهان محبوب عراق و سوریه در نبرد با تروریست‌های تکفیری داعش است که در آستانه آزادسازی فلوجه یک پیام تصویری فرستاده است.


وی برای قدردانی از حمایت های ایران برای مبارزه با داعش و در پاسخ به جو سازی های حامیان داعش علیه ایران، به زبان فارسی از فلوجه پیام می دهد: «من قاتل داعش هستم به خاطر امام زمان مهدی (علیه الصلوات)»

 

..:::دانلود فیلم:::..



برچسب ها :




انیمیشن «بچرخ تا بچرخیم» با موضوع هسته ای است که در خانه پویا نمایی انقلاب اسلامی سازمان رسانه ای اوج تولید شده برای دانلود منتشر شد.

 

کارگردان این انیمیشن رسول آذرگون است و نویسنده آن محمد سرشار است.

«بچرخ تا بچرخیم» قصه فرفره ساختن «مسعود» و «مجید» و «مصطفی» است؛ ماجرای توافق «عمو حسن» با «آقای سام»؛ تا هم فرفره های بچه ها بچرخه و هم چرخ زندگی بزرگترا.

هم چنین داستان انیمیشن «بچرخ تا بچرخیم» عنوان بهترین داستان چهارمین جشنواره مردمی رسول آفتاب را در سال ۹۳ به خود اختصاص داده است.

 

..:::دانلود:::..



برچسب ها :


ارسال شده در شنبه 15 خرداد 1395برچسب:, ساعت 10:23 توسط افسر جـنــگ نـــرم


بسم الله الرحمن الرحیم

 

قاسم سلیمانی در نگاه بی‌بی‌سی پرنفوذترین مرد عراق و به عقیده گاردین، ژنرال باهوش منطقه است. آسوشیتدپرس هم او را ژنرالی توصیف می‌کند که در خط مقدم نیز جلیقه ضدگلوله نمی‌پوشد.

 

سردار سلیمانی |...:::دانلود فیلم:::...

 



برچسب ها :




نرم افزار شناخت امام هادی علیه السلام نرم افزاری جهت آشنایی با این امام بزرگوار می باشد

حجم: ۲ مگابایت
نسخه اندروید: ۲.۲ یا بالاتر


..:::دانلود:::..


از جمله امکانات این نرم افزار می توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

آشنایی با زندگانی امام هادی علیه السلام
آشنایی با القاب امام هادی علیه السلام
آشنایی با اوضاع سیاسی زمان امام هادی علیه السلام
بررسی نام نقی و علت افول این نام
فرشته هایی که متوکل عباسی دیدند
پنج یادگار از امام هادی نقی علیه السلام
مجموعه ای از ۴۰ حدیث از امام هادی علیه السلام
چند دعا منتصب به امام هادی علیه السلام
و ...
 
 
از قابلیت های نرم افزار هم میتوان به:

 

امکان تغییر فونت برنامه
و
امکان تغییر اندازه متن برنامه
و همینطور امکان تغییر فاصله بین خطوط برنامه به اندازه دلخواه اشاره کرد

 

پنج تصویر از محیط برنامه


برچسب ها :


ارسال شده در شنبه 15 خرداد 1395برچسب:, ساعت 9:26 توسط افسر جـنــگ نـــرم


سخنان زیبای استاد خاتمی نژاد با موضوع «مفهوم دقیق اجابت دعا»

بـرگـرفتـه از سلسه نشست های "طرح آیه های فراموش شده"

کاری از بچه های موسسه قرآنی عصر ظهور اراک

 

در دعا، ازخدا چه بخواهیم ؟

 

نمی شود خدا نظام کائنات را تعطیل کند

تا آن چیزی که ما می خواهیم بشود...

 

حجم : ۵ مگابایت



برچسب ها :


ارسال شده در شنبه 15 خرداد 1395برچسب:, ساعت 9:12 توسط افسر جـنــگ نـــرم




برچسب ها :


ارسال شده در شنبه 15 خرداد 1395برچسب:, ساعت 9:8 توسط افسر جـنــگ نـــرم




برچسب ها :


ارسال شده در شنبه 15 خرداد 1395برچسب:, ساعت 8:33 توسط افسر جـنــگ نـــرم


دشمنان و به خصوص آمریکا، همیشه با تهدید جلو نمی‌آیند، گاه با لبخند و حتی تملق حرف می‌زنند، مثلاً نامه می‌نویسند که بیایید مشکلات جهانی را با مشارکت هم حل کنیم، در این مواقع انسان ممکن است دچار وسوسه شود که خوب است برویم با یک ابرقدرت در حل مسائل بین‌المللی همکاری کنیم، غافل از اینکه دشمن در باطن قضیه دنبال اهداف دیگری است.
امام خامنه ای-حضور در مراسم بیست و هفتمین سالگرد رحلت امام خمینی(ره)
۱۳۹۵/۰۳/۱۴

جهت مطالعه بیشتر به ادامه مطلب مراجعه کنید.



برچسب ها :

ارسال شده در شنبه 15 خرداد 1395برچسب:, ساعت 8:33 توسط افسر جـنــگ نـــرم




برچسب ها :


ارسال شده در شنبه 15 خرداد 1395برچسب:, ساعت 8:26 توسط افسر جـنــگ نـــرم


از یادت می‌رود و غیر او را فراموش می‌کنی

از دنیا نگو، از خلق نگو ، از خودت هم نگو، از خدا بگو.

چند وقت که از تنها از خدا بگویی اگر غیر از او چیزی هم وجود داشته باشد

از یادت می‌رود و غیر او را فراموش می‌کنی.


محمداسماعیل دولابی(رحمة الله علیه)



برچسب ها :


ارسال شده در شنبه 15 خرداد 1395برچسب:, ساعت 8:19 توسط افسر جـنــگ نـــرم




برچسب ها :


ارسال شده در پنج شنبه 13 خرداد 1395برچسب:, ساعت 20:3 توسط افسر جـنــگ نـــرم


رفتی و عطر یاد تو در روزگار ماند
یعنی که از تو خاطره بی شمار ماند


رفتی و در فراق تو این ملت بزرگ
خون گریه کرد و تا به ابد اشکبار ماند


رفتی و با غروب تو، قرآن غریب شد
اسلام ناب، در غم تو، سوگوار ماند


رفتی تو و حماسه ی سرخ حسینی ات
تا نهضت امام زمان برقرار ماند


رفتی تو و بنای برومند انقلاب
با این شکوه و جذبه ی پر اقتدار ماند


رفتی تو و نرفت ز دل شوق زندگی
در حیرتم از او، که برای چه کار ماند


مُردی و زنده گشت ز تو، دین احمدی
تاریخ را، به نام تو این افتخار ماند


دست امام عصر نهد مرهمی مگر
این سینه را، که در غم تو سوگوار ماند


"آتش" گرفت جانم و تن شعله وار سوخت
از ماجرای کربوبلا بیقرار ماند


کشتی شکست خورده ی طوفان غصه ها
داغت به سینه ی ما اشکار ماند

 



برچسب ها :


ارسال شده در پنج شنبه 13 خرداد 1395برچسب:, ساعت 19:58 توسط افسر جـنــگ نـــرم


 

امام خمینی پیامبر تازه ای نبود،
اما از یادآوران بود، از مخاطبان، انما انت مذکر،
که عهد فطری مردمان با خداوند را به آنان یاداوری کرد.
و بعد از چند قرن که از هبوط بشر در مصداق جمعی کلی می گذشت،
چونان اسلاف خویش از ابراهیم و اسماعیل تا محمد (صلی الله علیه و آله)
دوره ای از جاهلیت را شکست و عصر دیگری را آغاز کرد.
این عصر تازه را باید عصر امام خمینی نام نهاد،
چنان که حق آن بود که اعصار پیشین را نیز به انبیا و اوصیا و یادیاران دیگر انتساب می کنند.

 


[شهید سید مرتضی آوینی]
مقاله دهه شصت و امام خمینی(ره)



برچسب ها :






برچسب ها :