مـعبر مجازی جــنـــگ نــرم
یا مهدی ادرکنی

تقدیم به ساحت مقدس: عمه ی بزرگوار امام عصر(عج) ، ویران کننده کاخ ستم جباران ، بنت الحسین(ع) ، مظلومه ی شهیده ، باب الحوائج ، حضرت رقیه(ع)
منوي اصلي
مطالب پيشين
وصيت شهدا
وصيت شهدا
لينک دوستان
پيوندهاي روزانه
نويسندگان

آرشيو مطالب
لوگوي دوستان
ابزار و قالب وبلاگ
کاربردي
ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 9
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 18
بازدید کل : 928
تعداد مطالب : 135
تعداد نظرات : 18
تعداد آنلاین : 1

دعای فرج مهدویت امام زمان (عج) انقلاب اسلامی

دریافت کد
پخش زنده حرم
ابر برچسب ها
امام (12) , (عج) (8) , زمان (6) , ظهور (6) , منجی (6) , موعود (6) , مهدی (6) , شعر (6) , خدا (6) , ولایت (4) , آقا (4) , عصر (4) , حضرت (4) , جمعه (4) , شیطان (4) ,


الله اكبر
اشهد ان لا اله الا الله اشهد ان محمد رسول الله اشهيد ان علياً ولي الله
 

خداوندا فقط مي‌خواهم شهيد شوم شهيد در راه تو، خدايا مرا بپذير و در جمع شهدا قرار بده. خداوندا روزي شهادت مي‌خواهم كه از همه چيز خبري هست الا شهادت، ولي خداوندا تو صاحب همه چيز و همه كس هستي و قادر توانايي، اي خداوند كريم و رحيم و بخشنده، تو كرمي كن، لطفي بفرما، مرا شهيد راه خودت قرار ده. با تمام وجود درك كردم عشق واقعي تويي و عشق شهادت بهترين راه براي دست يافتن به اين عشق.

 



برچسب ها :


ارسال شده در جمعه 25 خرداد 1391برچسب:, ساعت 14:57 توسط افسر جـنــگ نـــرم


نوشتاری پیرامون دانشمندان مظلوم بسیج:
مهمترین قسمت این ماجرا اینجاست که باید از خود بپرسیم چرا دانشمندان بسیجی؟ چرا در مورد سیاسیون و حتی عموم فرماندهان نظامی (بغیر از سردار سلیمانی) هجمه و تکاپوی آنچنانی از این دشمنان ندیدیم؟ چرا حتی در گزینش هدفها در میان دانشگاهیان به دانشگاهیان رشته های فنی پرداختند؟ غیر از این است که از سرعت غیرقابل کنترل این ستاره های دنباله دار در عرصه ی علمی و صنعتی میترسند ؟
به گزارش پایگاه 598، به دنبال شهادت مظلومانه دانشمند بسیجی شهید مصطفی احمدی روشن جمعی از دانشجویان بابل با نوشتاری خشم و نفرت خود را از این اقدام تروریستی اعلام داشتند. این متن که در اختیار این پایگاه قرار گرفته است به شرح ذیل می باشد:


آیا میدانی که پیکر شهید مصطفی احمدی روشن آنقدر از هم پاشیده بود که نمیشد به راحتی از ماشین بیرونش کشید ؟

منشأ اینهمه کینه از کجاست؟

باید این مسأله را از ابعاد مختلف بررسی کرد.

بعد اول) ناامنی حاصل از خیانت و فتنه

بعد از فتنه ی 88 همه دیدیم منافذ ایجاد ناامنی برای ورود تروریست ها باز شد. درگیری با عوامل فتنه از داخل سبب شد که بخشی از انرژی مجموعه ی سربازان گمنام امام زمان صرف مبارزه با این عوامل باصطلاح خودی شود و در همین ایام و از این هیاهو ها ایران امن ما هدف انواع توطیه ها قرار گرفت. برنامه ریزی های مختلفی برای ایجاد ناامنی در ایران طرح ریزی شد و با پشتیانی سرویس های اطلاعاتی موساد، سیا و اینتلیجنت سرویس امکانات این موضوع به شکل گسترده وارد کشور شد.

قصد شوم دشمنان ما این بود که رکن ثبات خاورمیانه را به آشوب بکشانند تا بلکه به خیال خام خود بتوانند کمر ملت ایران را بشکنند و انتقام نقشه های ناکامشان را بستانند.

تسلیحات، مواد منفجره و سایر تجهیزات (از مخابراتی تا مالی) را در اختیار مزدوران خود قرار دادند تا بدتر از درندگان به کشتار ملتی روی کنند که خار چشمشان شده بود. و همه دیدیم که با تلاش خستگی ناپذیران امنیت ایران، بسیاری از این نقشه های شوم نافرجام ماند.

والا از ایران ما، عراق و سوریه ای به توان بیشتر میساختند . همانطور که این روزها می بینیم هر روز چندین بمبگذاری و حمله ی مزدوران ناشناس امان این دو ملت را گرفته است.

در رتبه ی اول باید مصرانه از کاهلی قوه ی قضا نالید که هنوز اقدام مؤثری برای محاکمه ی ریشه های فتنه نکرده است.

و در رتبه ی دوم از خویش بپرسیم آیا ما نیز - خلاف فرمایشات رهبری - نسبت به فتنه ی 88 بی توجه نشدیم؟

بعد دوم) چرا دانشمندان بسیجی؟

مهمترین قسمت این ماجرا اینجاست که باید از خود بپرسیم چرا دانشمندان بسیجی؟

چرا در مورد سیاسیون و حتی عموم فرماندهان نظامی (بغیر از سردار سلیمانی) هجمه و تکاپوی آنچنانی از این دشمنان ندیدیم؟

چرا حتی در گزینش هدفها در میان دانشگاهیان به دانشگاهیان رشته های فنی پرداختند ؟

غیر از این است که از سرعت غیرقابل کنترل این ستاره های دنباله دار در عرصه ی علمی و صنعتی میترسند ؟

گرای این هدف ها را پیر و مراد ما ، حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) مدتها پیش داده بودند.

قبل از شروع این سلسله ترورها ایشان از دانشجویان بعنوان افسران و از اساتید دانشگاه بعنوان فرماندهان جنگ نرم یاد کردند.

ایشان بارها و بارها توصیه به جهاد علمی و جنبش نرم افزاری فرمودند ، چون نقطه ی ضعف دشمنان را خوب دیدند.

ایشان طبق معمول دست دشمن را خواندند و به ما و نهادهای امنیتی هدف دشمنان را نشان دادند، اما باز از سخنان حکیمانه ی ایشان غفلت کردیم. و باز هم از همانجا مکرر ضربه خوردیم.

دشمن آگاهانه هدفهایش را انتخاب میکند. آگاهانه مکان و زمان را در نظر میگیرد و ضربه میزند. درست در پایتخت کشور اسلامی ما – تهران -   کسانی که مهره های مؤثر در جهاد علمی در کشور هستند را از سر راه برمیدارد. جهادی که رهبر ما ، ما را به آن فراخوانده اما ما غافلانه مشغول تیله های فریب و تفرقه بودیم و هستیم.

باید از خویش بپرسیم که آیا هنوز وقت آن نرسیده که بیدار شویم ؟

بعد سوم) درد بی دردی ما

درد ما این است که همه جا بسیجی را خونریز و افراطی معرفی میکنند ، و از آن سو مظلومانه خون بسیجی های فداکار و میهن دوست را میریزند و ما هم ساکتیم.

درد ما اینست کسانی که برای زنده ها تشییع و مجلس ختم میگرفتند و روزانه بیانیه میدادند، در مقابل کشتار مظلومانه ی این برومندان میهن، مُهر سکوت به لب زده اند.

درد ما اینست آنها که نامه های بدون سلام  و بی ادبانه میدادند و از حقوق فتنه گران دم میزدند و به دروغهایشان استناد میکردند، حالا زبان بریده شدند و صدایی از ایشان بگوش نمیرسد.

درد ما اینست که در سال جهاد اقتصادی ، جهادگر علمی – اقتصادی ما را کشتند و ما اینسال را بدون توجه به امر رهبرمان گذراندیم.

درد برای ما بیسجیان دانشگاهی اینست که هنوز آنقدر تلاشگر و خالص نشده ایم که ما را هم بخرند، و ما هم شامل " ان الله اشتری نفسه " شویم.

یادمان باشد که اگر بی درد باشیم روزی نامرد میشویم و " درد بی دردی علاجش آتش است "

ما رزمندگان جنگ نرم با تکیه بر پرچم یا حسین ، چشم انتظار امام عصر ، گوش بفرمان سید علی خامنه ای از پا نخواهیم نشست ان شاءالله و در این راه اقتدایمان به نسل شهدای انقلاب اسلامی است. ما شهادت را هدف نمیدانیم. هدف حزب الله خدمت است و مزدش شهادت.

میلاد ماست  دور و بر سالهای شصت


نسلی که خون ندیده ز خمپاره های شصت


دلهای ما ز آتش ایثار "روشن" است


ماییم نسل سوخته ی کربلای شصت

 

باتشکر از وب سایت علمدار خمینی



برچسب ها :




آیت الله صدیقی امام جمعه موقت شهر تهران سه شنبه ۲۸/۲/۸۹ در مراسم ایام شهادت جانسوز حضرت زهرا سلام الله علیها که در بیت رهبری با حضور آیت الله العظمی امام خامنه ای حفظه الله برگزار می شد پس بیان از فضایل صدیقه کبری و مناقب آن حضرت خطاب به مقام معظم رهبری فرمودند:

"آقا جان؛شما دستور فرمودید از شما چیزی نگم،اما اینها که آمده اند اینجا همه عاشقند مگر می شود چیزی نگفت."

آیت الله صدیقی پس از بیان چند جمله با همین مضامین،به نقل چند جمله از آقای بهجت رضوان الله تعالی علیه پرداختند:

"از آقای بهجت سوال کردم نظرتان راجع به مقام معظم رهبری چیست؟

آقای بهجت فرمودند:"بهتر از ایشان نداریم."

 

"همچنین آقای بهجت به خود بنده عرضه داشتند که در دیداری که با امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف داشتم از ایشان راجع به آقای خامنه ای سوال کردم و

حضرت پاسخ دادند: " آقای خامنه ای از ماست



برچسب ها :