مـعبر مجازی جــنـــگ نــرم
یا مهدی ادرکنی

تقدیم به ساحت مقدس: عمه ی بزرگوار امام عصر(عج) ، ویران کننده کاخ ستم جباران ، بنت الحسین(ع) ، مظلومه ی شهیده ، باب الحوائج ، حضرت رقیه(ع)
منوي اصلي
مطالب پيشين
وصيت شهدا
وصيت شهدا
لينک دوستان
پيوندهاي روزانه
نويسندگان

آرشيو مطالب
لوگوي دوستان
ابزار و قالب وبلاگ
کاربردي
ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 55
بازدید دیروز : 9
بازدید هفته : 55
بازدید ماه : 69
بازدید کل : 979
تعداد مطالب : 135
تعداد نظرات : 18
تعداد آنلاین : 1

دعای فرج مهدویت امام زمان (عج) انقلاب اسلامی

دریافت کد
پخش زنده حرم
ابر برچسب ها
امام (12) , (عج) (8) , زمان (6) , ظهور (6) , منجی (6) , موعود (6) , مهدی (6) , شعر (6) , خدا (6) , ولایت (4) , آقا (4) , عصر (4) , حضرت (4) , جمعه (4) , شیطان (4) ,


 

حمله به مدافعان غیرت دینی!!

تعدادی از رسانه های اصلاح طلب در روزهای اخیر با پخش اخباری با عنوان های: "فحاشی و عصبانیت دلواپسان از دیدار دستیار رئیس جمهور با تاجزاده و طرح صفحه اول روزنامه دولت برای استاد شجریان/ حمله گازانبری به دولت در روز نخست ماه رحمت"

با این عنوان ها سعی در عادی نشان دادن دیدار دستیار رئیس جمهور با تاج زاده و درخواست استفاده ی مجدد صدای شجریان را در رسانه ملی دارند. وهمچنین با بکار بردن عبارات و کلماتی سعی در القا کردن تحریف در وقایع تاریخی در ذهن مخاطب را دنبال می کنند!

جالب اینجاست که در پایان خبر این رسانه ی اصلاح طلب این حدیث از پیامبر نوشته شده:
پیامبر اکرم(ص) فرمود: «روزه سپر است، وقتی یکی از شما روزه است ناسزا نگوید، نادانی نکند و اگر کسی با او نزاع کرد یا به او ناسزا گفت بگوید من روزه‌ام [و در صدد جبران نباشد]».

حال باید پرسید ملاقات با تاجزاده که نقش آشکاری در فتنه 18 تیر وفتنه 88 دارد به چه معناست؟! همان کسی که در دادگاه فتنه 88 گفت: من به میر حسین موسوی خیانت نمی کنم. (اگر آنطور که شما به میرحسین خیانت نکردین، میرحسین و دوستانش به کشور خیانت نمی کردند فتنه ی 88 بوجود نمی آمد) ویا با حمایت از شجریان که خود را یک هنرمند سکولار معرفی میکند و در مصاحبه با شبکه های معاند نظام حضور پر رنگی به عمل می آورد چه چیزی را میخواهید نشان دهید؟
دلیل حمایت از کسی که در فتنه های علیه نظام نقش داشته چیست؟

دلیل اینکه امثال شما خود را در لباس دینداری پنهان میکنند چیست؟

چرا برای هر کار خود هرجای اسلام ویا هر حدیثی که ببینید در راستای اهدافتان تحریف میکنید؟ یکجا برای توجیح کارهای خود، اسلام را رحمانی معرفی میکنید، در جای دیگر هم برای توجیح غلط راهبرد وابسته کردن همه ی امور کشور به سیاست خارجه کربلا را درس مذاکره عنوان میکنید، در اینجا هم با آوردن حدیثی از پیامبر اقدام به مغلطه کردن میکنید.

حمایت این رسانه ها از این اشخاص و استفاده ابزاری از دین اسلام، یک بحث مستقل نظری ویک کنش فقهی نیست که با استدلال ها واستنادات فقهی و تاریخی به آن پاسخ دهیم فی المثال از سرانجام زبیر که پیامبر او را سیف الاسلام خطاب کرد بپرسیم و یا اینکه بیاییم با استدلال های فقهی به تحریف های آنان از دین اسلام پاسخ دهیم.

بار اول و اخر این رسانه ها نیست که از این گونه افرادحمایت و خود را در لباس انسان های با غیرت و دلسوز و دیندار پنهان میکنند،چنین رویکرد پردامنه‌ای در حقیقت یک عوام‌فریبی تمام‌عیار و موج‌سواری مبتنی بر موج‌سازی دشمن است.

خواسته همیشگی ما از طیف غالب و هادی جریان اصلاحات این بوده که چرا با مردم منافقانه رفتار می‌کنیدو نمی‌گوئید امام خمینی(ره) و اسلام نابی را که انقلاب اسلامی برای حاکمیت آن به وقوع پیوست، قبول ندارید و محل نزاع اصلی شما با جمهوری اسلامی همین جاست؟



برچسب ها :


ارسال شده در پنج شنبه 20 خرداد 1395برچسب:, ساعت 9:24 توسط افسر جـنــگ نـــرم




برچسب ها :


ارسال شده در دو شنبه 17 خرداد 1395برچسب:, ساعت 13:2 توسط افسر جـنــگ نـــرم


حوزه / همزمان با فرارسیدن ایام ماه مبارک رمضان و بهارقرآن، نرم افزار اندرویدی « سراج الواعظین » با موضوع هر روز یک منبر توسط جمعی از طلاب حوزه های علمیه تولید شد.
حجت الاسلام  سیدمحمدجواد میرحسینی ،متکفل این پروژه در گفت وگو با خبرگزاری«حوزه»، اظهارداشت: این نرم افزار با هدف ارتقای سطح آگاهی عمومی طلاب و ارائه مطالب دست اول و مختصر کاربردی از سوی جمعی از طلاب و دانشجویان ویژه تلفن همراه تولید شده است.

وی افزود: نرم افزار سراج الواعظین هر ماه ۳۰منبر آماده را تقدیم مبلغین و طلاب حوزه های علمیه می کند که در هر منبر یک موضوع روز و متناسب با مناسبت های ایرانی و اسلامی، یک مساله شرعی با توجه فتوای چند تن از مراجع بزرگوار، چند آیه قرآن مرتبط با موضوع جمع آوری و ارائه می گردد.

این پژوهش گر دینی ادامه داد: توجه به چند نکته در شرح موضوع، بیان چند روایت مرتبط با موضوع  و چند حکایت مرتبط همچنین در پایان هر منبر ذکر توسل به صورت فایل صوتی تقدیم مبلغین می شود.

حجت الاسلام میرحسینی با بیان اینکه این نرم افزار هر ماه به توجه به مناسبت های موجود به روز رسانی می گردد، اظهارداشت: این نرم افزار در حال حاضر به صورت اندروید و ویژه تلفن همراه می باشد که امید است در صورت حمایت با توجه به اهمیت موضوع و کاربردی بودن آن برای یک طلبه انقلابی تا میلاد امام حسن مجتبی(ع) نسخه ویندوزی آن تقدیم جامعه علمی حوزوی کشور شود.

این محقق و پژوهشگر حوزه علمیه قم ادامه داد: کار تولید این نرم افزار در بخش پژوهشی و برنامه نویسی به مدت سه ماه توسط شرکت نرم افزاری هوش افزار هزار و یک پارسیان به طول انجامیده است و معتقدیم اگر حمایت جدّی از این مجموعه علمی صورت گیرد،  تردیدی نیست شاهد ارائه آثار و خدمات ارزشمندی دیگری در حوزه دیجیتال باشیم.

وی تصریح کرد: کلیه مطالبی که در این نرم افزار ارائه شده است با نگاهی حوزوی و طلبگی بوده و بدون تردید آنچه ارائه می گردد متناسب با ایام می باشد.

دانلود نرم افزار سراج الواعظین



برچسب ها :


ارسال شده در دو شنبه 17 خرداد 1395برچسب:, ساعت 12:52 توسط افسر جـنــگ نـــرم


همیشه وقتی یک کار مهم را پیش‌رو داریم، برای فرارسیدن آن هم استرس داریم و هم لحظه‌شماری می‌کنیم اما وقتی در دل آن کار قرار می‌گیریم و گاه، بعد از تمام شدن زمان آن، افسوس می‌خوریم که چرا درست آماده نشده بودیم؟ یا چرا قدر آن ‌را ندانستیم؟

امیرالمومنین(ع) در حکمت ۲۸۵نهج‌البلاغه شریف می‌فرمایند: «آنان که وقتشان پایان یافته، خواستار مهلت‌اند و آنان که مهلت دارند، کوتاهی می‌ورزند». پس آنان که هنوز حسرت فرصت‌های از دست رفته را نخورده‌اند، به هوش باشند و چونان صیادی تیزبین و زبردست، اگر طالب موفقیت هستند لحظه لحظه فرصت‌های به‌دست آمده را صید کنند. آنچه همین امروز، همه با آن مواجهیم، از یکسو پایان فرصت طلایی ۲ماهه در تقویم بندگی ما یعنی ماه‌های رجب و شعبان است و همه در حیرتیم که چگونه این فرصت طلایی گذشت و از سوی دیگر هم مهمانی بزرگ و عزیز رمضان را پیش رو داریم. همین الان وقت آن است که از سستی و اهمال احتمالی گذشته پند بگیریم و فرصت ناب پیش رو را مغتنم بشماریم.

امیرالمؤمنین(ع) در خطبه ۸۶ نهج‌البلاغه می‌فرمایند: «هرکس از شما که اهل عمل است، باید عمل کند در روزگاری که مهلت دارد پیش از آنکه مرگ فرا رسد و در ایام فراغتش پیش از آنکه گرفتار شود و در ایام رهایی‌اش پیش از آنکه گلوگاه او [به‌وسیله مرگ] گرفته شود». وقتی امیرالمومنین(ع) تذکر خود برای اغتنام فرصت را با تلنگر یاد مرگ همراه می‌کنند، چه زیباست که این نکته را نصب‌العین خود قرار دهیم. واقعا شاید این رمضان، آخرین رمضانی باشد که در عمر خود درک می‌کنیم…

برای لحظه‌لحظه این ‌ماه پربرکت، می‌توانیم با الگو گرفتن از رفتار حضرات معصومین(ع) برنامه‌ریزی کنیم. به کم، اکتفا نکنیم که اگر قرار است برای نفس کشیدن در این ماه، برایمان حسنه بنویسند، بعدا افسوس نخوریم که نصیب ما از این ماه، فقط همین شد…

چه زیبا و پسندیده خواهد بود اگر برای دائم‌الوضو بودن، همراه داشتن قرآن، نگاه کردن به قرآن، خواندن و تدبر در قرآن، تصمیم به ترک گناهان کوچک و بزرگ، تمرین محبت و مهربانی با مردم، دستگیری از نیازمندان، انجام صحیح مسئولیت‌‌های فردی، خانوادگی، اجتماعی، اداری و…؛ و اصلا تمرین همه آنچه خدا از ما می‌پسندد، برنامه داشته باشیم. همه و همه را از این منظر که تا فرصت هست و قبل از آمدن مرگ، تمرین کنیم و خدایی شویم. اگر قدر فرصت را ندانیم، خیلی‌خیلی زود باید بگوییم: صد حیف که آن رفت…

حجت‌الاسلام دکتر مرتضی جعفرپور



برچسب ها :


ارسال شده در دو شنبه 17 خرداد 1395برچسب:, ساعت 12:49 توسط افسر جـنــگ نـــرم




برچسب ها :


ارسال شده در دو شنبه 17 خرداد 1395برچسب:, ساعت 12:42 توسط افسر جـنــگ نـــرم




برچسب ها :




پس از گذشت نزدیک به 5 سال از آغاز بحران سوریه، امروز این کشور به عنوان بزرگترین جذب کننده تروریسم در جهان شناخته می‌شود. از سال 2012 تاکنون نزدیک به 60 هزار تروریست از 55 کشور جهان در قالب گروه‌های مختلف در سوریه فعالیت می‌کنند که این تعداد هر روز رو به افزایش است.

 
مهمترین گروه‌های تروریستی مسلحی که با حمایت‌های گسترده کشورهایی همچون عربستان، قطر، امارات، ترکیه و برخی کشورهای غربی و در رأس آنها فرانسه و آمریکا و همچنین رژیم اشغالگر قدس به ارتکاب جنایت علیه ملت سوریه مشغول هستند، چه گروه‌هایی هستند؟
 

جهت مطالعه بیشتر به ادامه مطلب مراجعه کنید.



برچسب ها :

ارسال شده در دو شنبه 17 خرداد 1395برچسب:, ساعت 12:19 توسط افسر جـنــگ نـــرم


ابوعزرائیل،از فرماندهان محبوب عراق و سوریه در نبرد با تروریست‌های تکفیری داعش است که در آستانه آزادسازی فلوجه یک پیام تصویری فرستاده است.


وی برای قدردانی از حمایت های ایران برای مبارزه با داعش و در پاسخ به جو سازی های حامیان داعش علیه ایران، به زبان فارسی از فلوجه پیام می دهد: «من قاتل داعش هستم به خاطر امام زمان مهدی (علیه الصلوات)»

 

..:::دانلود فیلم:::..



برچسب ها :




انیمیشن «بچرخ تا بچرخیم» با موضوع هسته ای است که در خانه پویا نمایی انقلاب اسلامی سازمان رسانه ای اوج تولید شده برای دانلود منتشر شد.

 

کارگردان این انیمیشن رسول آذرگون است و نویسنده آن محمد سرشار است.

«بچرخ تا بچرخیم» قصه فرفره ساختن «مسعود» و «مجید» و «مصطفی» است؛ ماجرای توافق «عمو حسن» با «آقای سام»؛ تا هم فرفره های بچه ها بچرخه و هم چرخ زندگی بزرگترا.

هم چنین داستان انیمیشن «بچرخ تا بچرخیم» عنوان بهترین داستان چهارمین جشنواره مردمی رسول آفتاب را در سال ۹۳ به خود اختصاص داده است.

 

..:::دانلود:::..



برچسب ها :


ارسال شده در شنبه 15 خرداد 1395برچسب:, ساعت 10:23 توسط افسر جـنــگ نـــرم


بسم الله الرحمن الرحیم

 

قاسم سلیمانی در نگاه بی‌بی‌سی پرنفوذترین مرد عراق و به عقیده گاردین، ژنرال باهوش منطقه است. آسوشیتدپرس هم او را ژنرالی توصیف می‌کند که در خط مقدم نیز جلیقه ضدگلوله نمی‌پوشد.

 

سردار سلیمانی |...:::دانلود فیلم:::...

 



برچسب ها :




نرم افزار شناخت امام هادی علیه السلام نرم افزاری جهت آشنایی با این امام بزرگوار می باشد

حجم: ۲ مگابایت
نسخه اندروید: ۲.۲ یا بالاتر


..:::دانلود:::..


از جمله امکانات این نرم افزار می توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

آشنایی با زندگانی امام هادی علیه السلام
آشنایی با القاب امام هادی علیه السلام
آشنایی با اوضاع سیاسی زمان امام هادی علیه السلام
بررسی نام نقی و علت افول این نام
فرشته هایی که متوکل عباسی دیدند
پنج یادگار از امام هادی نقی علیه السلام
مجموعه ای از ۴۰ حدیث از امام هادی علیه السلام
چند دعا منتصب به امام هادی علیه السلام
و ...
 
 
از قابلیت های نرم افزار هم میتوان به:

 

امکان تغییر فونت برنامه
و
امکان تغییر اندازه متن برنامه
و همینطور امکان تغییر فاصله بین خطوط برنامه به اندازه دلخواه اشاره کرد

 

پنج تصویر از محیط برنامه


برچسب ها :


ارسال شده در شنبه 15 خرداد 1395برچسب:, ساعت 9:26 توسط افسر جـنــگ نـــرم


سخنان زیبای استاد خاتمی نژاد با موضوع «مفهوم دقیق اجابت دعا»

بـرگـرفتـه از سلسه نشست های "طرح آیه های فراموش شده"

کاری از بچه های موسسه قرآنی عصر ظهور اراک

 

در دعا، ازخدا چه بخواهیم ؟

 

نمی شود خدا نظام کائنات را تعطیل کند

تا آن چیزی که ما می خواهیم بشود...

 

حجم : ۵ مگابایت



برچسب ها :


ارسال شده در شنبه 15 خرداد 1395برچسب:, ساعت 9:12 توسط افسر جـنــگ نـــرم




برچسب ها :


ارسال شده در شنبه 15 خرداد 1395برچسب:, ساعت 9:8 توسط افسر جـنــگ نـــرم




برچسب ها :


ارسال شده در شنبه 15 خرداد 1395برچسب:, ساعت 8:33 توسط افسر جـنــگ نـــرم




برچسب ها :


ارسال شده در شنبه 15 خرداد 1395برچسب:, ساعت 8:33 توسط افسر جـنــگ نـــرم


دشمنان و به خصوص آمریکا، همیشه با تهدید جلو نمی‌آیند، گاه با لبخند و حتی تملق حرف می‌زنند، مثلاً نامه می‌نویسند که بیایید مشکلات جهانی را با مشارکت هم حل کنیم، در این مواقع انسان ممکن است دچار وسوسه شود که خوب است برویم با یک ابرقدرت در حل مسائل بین‌المللی همکاری کنیم، غافل از اینکه دشمن در باطن قضیه دنبال اهداف دیگری است.
امام خامنه ای-حضور در مراسم بیست و هفتمین سالگرد رحلت امام خمینی(ره)
۱۳۹۵/۰۳/۱۴

جهت مطالعه بیشتر به ادامه مطلب مراجعه کنید.



برچسب ها :

ارسال شده در شنبه 15 خرداد 1395برچسب:, ساعت 8:26 توسط افسر جـنــگ نـــرم


از یادت می‌رود و غیر او را فراموش می‌کنی

از دنیا نگو، از خلق نگو ، از خودت هم نگو، از خدا بگو.

چند وقت که از تنها از خدا بگویی اگر غیر از او چیزی هم وجود داشته باشد

از یادت می‌رود و غیر او را فراموش می‌کنی.


محمداسماعیل دولابی(رحمة الله علیه)



برچسب ها :


ارسال شده در شنبه 15 خرداد 1395برچسب:, ساعت 8:19 توسط افسر جـنــگ نـــرم




برچسب ها :


ارسال شده در پنج شنبه 13 خرداد 1395برچسب:, ساعت 20:3 توسط افسر جـنــگ نـــرم


رفتی و عطر یاد تو در روزگار ماند
یعنی که از تو خاطره بی شمار ماند


رفتی و در فراق تو این ملت بزرگ
خون گریه کرد و تا به ابد اشکبار ماند


رفتی و با غروب تو، قرآن غریب شد
اسلام ناب، در غم تو، سوگوار ماند


رفتی تو و حماسه ی سرخ حسینی ات
تا نهضت امام زمان برقرار ماند


رفتی تو و بنای برومند انقلاب
با این شکوه و جذبه ی پر اقتدار ماند


رفتی تو و نرفت ز دل شوق زندگی
در حیرتم از او، که برای چه کار ماند


مُردی و زنده گشت ز تو، دین احمدی
تاریخ را، به نام تو این افتخار ماند


دست امام عصر نهد مرهمی مگر
این سینه را، که در غم تو سوگوار ماند


"آتش" گرفت جانم و تن شعله وار سوخت
از ماجرای کربوبلا بیقرار ماند


کشتی شکست خورده ی طوفان غصه ها
داغت به سینه ی ما اشکار ماند

 



برچسب ها :


ارسال شده در پنج شنبه 13 خرداد 1395برچسب:, ساعت 19:58 توسط افسر جـنــگ نـــرم


 

امام خمینی پیامبر تازه ای نبود،
اما از یادآوران بود، از مخاطبان، انما انت مذکر،
که عهد فطری مردمان با خداوند را به آنان یاداوری کرد.
و بعد از چند قرن که از هبوط بشر در مصداق جمعی کلی می گذشت،
چونان اسلاف خویش از ابراهیم و اسماعیل تا محمد (صلی الله علیه و آله)
دوره ای از جاهلیت را شکست و عصر دیگری را آغاز کرد.
این عصر تازه را باید عصر امام خمینی نام نهاد،
چنان که حق آن بود که اعصار پیشین را نیز به انبیا و اوصیا و یادیاران دیگر انتساب می کنند.

 


[شهید سید مرتضی آوینی]
مقاله دهه شصت و امام خمینی(ره)



برچسب ها :




صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 7 صفحه بعد